English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Zum Zusammenspiel von Selbstwert, sozialer Herkunft und kognitiven Fähigkeiten für die Vorhersage des Bildungs- und Berufserfolgs im Erwachsenenalter

Becker, M., Baumert, J., Tetzner, J., Wagner, J., Maaz, K., & Köller, O. (2021). Zum Zusammenspiel von Selbstwert, sozialer Herkunft und kognitiven Fähigkeiten für die Vorhersage des Bildungs- und Berufserfolgs im Erwachsenenalter. Zeitschrift für Pädagogik, 67(5), 682-702. doi:10.3262/ZP2105682.

Item is

Basic

show hide
Genre: Journal Article

Files

show Files
hide Files
:
Baumert_Bevollmaechtigung.pdf (Correspondence), 101KB
 
File Permalink:
-
Name:
Baumert_Bevollmaechtigung.pdf
Description:
-
OA-Status:
Visibility:
Private
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-
:
682-702.pdf (Publisher version), 932KB
 
File Permalink:
-
Name:
682-702.pdf
Description:
-
OA-Status:
Visibility:
Restricted (embargoed till 2022-10-07) (Max Planck Institute for Human Development, MBBF; )
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-
:
13 Baumert_Zum_2021_Postprint_final_JH.pdf (Postprint), 2MB
Name:
13 Baumert_Zum_2021_Postprint_final_JH.pdf
Description:
-
OA-Status:
Green
Visibility:
Public
MIME-Type / Checksum:
application/pdf / [MD5]
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show
hide
Locator:
https://doi.org/10.3262/ZP2105682 (Publisher version)
Description:
-
OA-Status:
Not specified

Creators

show
hide
 Creators:
Becker, Michael1, Author           
Baumert, Jürgen2, Author           
Tetzner, Julia1, Author
Wagner, Jenny1, Author
Maaz, Kai1, Author           
Köller, Olaf1, Author           
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2021
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: DOI: 10.3262/ZP2105682
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Pädagogik
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 67 (5) Sequence Number: - Start / End Page: 682 - 702 Identifier: -