English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Kita- und Schulschließungen gefährden egalitäre Einstellungen zur Erwerbstätigkeit von Müttern

Danzer, N., Huebener, M., Pape, A., Siegel, N. A., Spieß, C. K., & Wagner, G. G. (2021). Kita- und Schulschließungen gefährden egalitäre Einstellungen zur Erwerbstätigkeit von Müttern. Ökonomenstimme, 9 August 2021, https://www.oekonomenstimme.org/artikel/2021/08/kita--und-schulschliessungen-gefaehrden--egalitaere-einstellungen-zur-erwerbstaetigkeit-von-muettern/. Retrieved from https://www.oekonomenstimme.org/artikel/2021/08/kita--und-schulschliessungen-gefaehrden--egalitaere-einstellungen-zur-erwerbstaetigkeit-von-muettern/.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
Ökonomenstimme_ Kita- und Schulschließungen gefährden egalitäre Einstellungen zur Erwerbstätigkeit von Müttern.pdf (Publisher version), 204KB
 
File Permalink:
-
Name:
Ökonomenstimme_ Kita- und Schulschließungen gefährden egalitäre Einstellungen zur Erwerbstätigkeit von Müttern.pdf
Description:
-
OA-Status:
Visibility:
Private
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Creators

show
hide
 Creators:
Danzer, Natalia, Author
Huebener, Mathias, Author
Pape, Astrid, Author
Siegel, Nico A., Author
Spieß, C. Katharina, Author
Wagner, Gert G.1, Author           
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 20212021
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: No review
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Ökonomenstimme
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 9 August 2021, https://www.oekonomenstimme.org/artikel/2021/08/kita--und-schulschliessungen-gefaehrden--egalitaere-einstellungen-zur-erwerbstaetigkeit-von-muettern/ Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -