English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Das „Grundrecht auf Autofahren“ als Grenze demokratischer Stadtgestaltung?

Hohnerlein, J. (2022). Das „Grundrecht auf Autofahren“ als Grenze demokratischer Stadtgestaltung? doi:10.17176/20220514-182237-0.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
Das_Grundrecht_auf_Autofahren_als_Grenze_demokratischer_Stadtgestaltung.pdf (Any fulltext), 27KB
Name:
Das_Grundrecht_auf_Autofahren_als_Grenze_demokratischer_Stadtgestaltung.pdf
Description:
-
OA-Status:
Not specified
Visibility:
Public
MIME-Type / Checksum:
application/pdf / [MD5]
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show
hide
Description:
-
OA-Status:
Not specified

Creators

show
hide
 Creators:
Hohnerlein, Jakob1, Author           
Affiliations:
1Public Law, Max Planck Institute for the Study of Crime, Security and Law, Max Planck Society, ou_3053334              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2022-05-14
 Publication Status: Published online
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: DOI: 10.17176/20220514-182237-0
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show