English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Ein Bild sagt mehr als tausend Zahlen: Die Geschichte einer irreführenden Graphik

Köhler, H. (1994). Ein Bild sagt mehr als tausend Zahlen: Die Geschichte einer irreführenden Graphik. Max-Planck-Institut für Bildungsforschung / Beiträge aus dem Forschungsbereich Schule und Unterricht, 41.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
E_94_523.pdf (Any fulltext), 6MB
Name:
E_94_523.pdf
Description:
-
OA-Status:
Visibility:
Public
MIME-Type / Checksum:
application/pdf / [MD5]
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Köhler, Helmut1, Author           
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, DE, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German, eng - English
 Dates: 1994
 Publication Status: Published in print
 Pages: 20, 18
 Publishing info: Berlin : Max-Planck-Institut für Bildungsforschung
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Max-Planck-Institut für Bildungsforschung / Beiträge aus dem Forschungsbereich Schule und Unterricht
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 41 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -