English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Die Hochschulbibliothek als Lernort: Zugänge und Befunde einer ethnografischen Nutzungsforschung

Schoof, K. (2022). Die Hochschulbibliothek als Lernort: Zugänge und Befunde einer ethnografischen Nutzungsforschung. In D. Meyer, J. Reuter, & O. Berli (Eds.), Ethnografie der Hochschule: Zur Erforschung universitärer Praxis (pp. 151-172). Bielefeld: transcript.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schoof, Kerstin1, Author           
Affiliations:
1Scientific Services, Max Planck Institute for Empirical Aesthetics, Max Planck Society, ou_2421698              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2022-08-03
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: DOI: 10.14361/9783839457764-007
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Ethnografie der Hochschule: Zur Erforschung universitärer Praxis
Source Genre: Book
 Creator(s):
Meyer, Daniel, Editor
Reuter, Julia, Editor
Berli, Oliver, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Bielefeld : transcript
Pages: 318 Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 151 - 172 Identifier: ISBN: 978-3-8376-5776-0