English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Lernen und Lehren im Gedankenpalast: Erkundungsgang aus rechtsdidaktischer Perspektive

Aiwanger, F. (2024). Lernen und Lehren im Gedankenpalast: Erkundungsgang aus rechtsdidaktischer Perspektive. In J. Noller, C. Beitz-Radzio, M. Förg, S. E. Johst, D. Kugelmann, S. Sontheimer, et al. (Eds.), Medien-Räume. Eröffnen – Gestalten – Vermitteln (pp. 27-37). Wiesbaden: Springer.

Item is

Basic

show hide
Genre: Contribution to Collected Edition

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Aiwanger, Felix1, Author           
Affiliations:
1MPI for Comparative and International Private Law, Max Planck Society, ou_24030              

Content

show

Details

show
hide
Language(s):
 Dates: 2024-01-25
 Publication Status: Issued
 Pages: 11
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: DOI: 10.1007/978-3-658-43047-4_3
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Medien-Räume. Eröffnen – Gestalten – Vermitteln
Source Genre: Collected Edition
 Creator(s):
Noller, Jörg, Editor
Beitz-Radzio, Christina, Editor
Förg, Melanie, Editor
Johst, Sandra Eleonore, Editor
Kugelmann, Daniela, Editor
Sontheimer, Sabrina, Editor
Westerholz, Sören, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Wiesbaden : Springer
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 27 - 37 Identifier: ISBN: 978-3-658-43046-7