English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Determinanten der Schulleistung: Forschungsstand und Forschungsdefizit

Helmke, A. (1992). Determinanten der Schulleistung: Forschungsstand und Forschungsdefizit. In G. Nold (Ed.), Lernbedingungen und Lernstrategien. Welche Rolle spielen kognitive Verstehensstrukturen? (pp. 23-34). Tübingen: Narr.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Helmke, Andreas1, Author              
Affiliations:
1MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634573              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): eng - English
 Dates: 1992
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 393874
Other: P3862
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Lernbedingungen und Lernstrategien. Welche Rolle spielen kognitive Verstehensstrukturen?
Source Genre: Book
 Creator(s):
Nold, Guenter, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Tübingen : Narr
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 23 - 34 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: Tübinger Beiträge zur Linguistik
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 366 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -