English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Bedeutung der Lernerfahrung und des Expertisegrades beim Erwerb des Konzepts der physikalischen Beschleunigung

Ziegler, A., & Ziegler, C. (1991). Die Bedeutung der Lernerfahrung und des Expertisegrades beim Erwerb des Konzepts der physikalischen Beschleunigung. Empirische Pädagogik, 5(3), 267-283.

Item is

Basic

show hide
Item Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0010-A9F7-8 Version Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002B-F2F1-0
Genre: Journal Article

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Ziegler, Albert1, Author              
Ziegler, Christine, Author
Affiliations:
1MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634573              

Content

show
hide
Free keywords: -
 Abstract:

Details

show
hide
Language(s): eng - English
 Dates: 1991
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Method: -
 Identifiers: eDoc: 393280
Other: P4687
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Empirische Pädagogik
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 5 (3) Sequence Number: - Start / End Page: 267 - 283 Identifier: -