English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Effektivität und Effizienz von Lernprozessen und die Grenzen von institutionalisiertem ethischen Lernen

Nunner-Winkler, G. (2004). Die Effektivität und Effizienz von Lernprozessen und die Grenzen von institutionalisiertem ethischen Lernen. Poster presented at 'Ethik und Bildung' – Schweizerische Konferenz der kantoanalen Erziehungsdirektoren, Bern, Switzerland.

Item is

Basic

show hide
Genre: Poster
Alternative Title : Effective and efficient learning processes and the limits of institutionalized moral learning

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Nunner-Winkler, Gertrud1, Author           
Affiliations:
1Research Group Moral Development, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634570              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates:
 Publication Status: Not specified
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 514609
Other: R1367
 Degree: -

Event

show
hide
Title: 'Ethik und Bildung' – Schweizerische Konferenz der kantoanalen Erziehungsdirektoren
Place of Event: Bern, Switzerland
Start-/End Date: 2004-03-04

Legal Case

show

Project information

show

Source

show