English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Rolle von Ereignisschemata beim Lernen im Vorschulalter

Knopf, M., & Waldmann, M. R. (1991). Die Rolle von Ereignisschemata beim Lernen im Vorschulalter. Zeitschrift fuer Entwicklungspsychologie und Paedagogische Psychologie, 23(3), 181-196.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Knopf, Monika1, Author           
Waldmann, Michael R., Author
Affiliations:
1MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634573              

Content

show
hide
Free keywords: -
 Abstract:

Details

show
hide
Language(s): eng - English
 Dates: 1991
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 393802
Other: P4012
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift fuer Entwicklungspsychologie und Paedagogische Psychologie
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 23 (3) Sequence Number: - Start / End Page: 181 - 196 Identifier: -