English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Disparate Unterrichtsziele: Empirische Befunde und theoretische Probleme multikriterialer Zielerreichung

Weinert, F. E. (1999). Disparate Unterrichtsziele: Empirische Befunde und theoretische Probleme multikriterialer Zielerreichung. Poster presented at 58. Tagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung, Nürnberg.

Item is

Basic

show hide
Genre: Poster
Alternative Title : Disparate teaching goals: Empirical findings and theoretical problems of multi-criterion goal attainment

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Weinert, Franz Emanuel1, Author           
Affiliations:
1MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634573              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates:
 Publication Status: Not specified
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 514238
Other: R317
 Degree: -

Event

show
hide
Title: 58. Tagung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung
Place of Event: Nürnberg
Start-/End Date: 1999-09-01

Legal Case

show

Project information

show

Source

show