English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Mehrebenenanalytische Ansätze zur Erklärung von Schulleistungen

Schneider, W., & Helmke, A. (1986). Mehrebenenanalytische Ansätze zur Erklärung von Schulleistungen. In M. von Saldern (Ed.), Mehrebenenanalyse. Beiträge zur Erfassung hierarchisch strukturierter Realität (pp. 170-193). Weinheim: Psychologie Verlags Union/Beltz.

Item is

Basic

show hide
Item Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0010-C5CE-8 Version Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002B-E8BB-C
Genre: Book Chapter

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schneider, Wolfgang1, Author              
Helmke, Andreas1, Author              
Affiliations:
1MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634573              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): eng - English
 Dates: 1986
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Method: -
 Identifiers: eDoc: 393570
Other: P4329
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Mehrebenenanalyse. Beiträge zur Erfassung hierarchisch strukturierter Realität
Source Genre: Book
 Creator(s):
von Saldern, Matthias, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Weinheim : Psychologie Verlags Union/Beltz
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 170 - 193 Identifier: -