English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Wie man Schülern Einsicht in schwierige stochastische Probleme vermitteln kann. Eine Fallstudie über das

Krauss, S., & Atmaca, S. (2004). Wie man Schülern Einsicht in schwierige stochastische Probleme vermitteln kann. Eine Fallstudie über das. Unterrichtswissenschaft, 32(1), 38-57.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Krauss, Stefan, Author
Atmaca, Silke1, Author              
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              

Content

show

Details

show
hide
Language(s):
 Dates: 2004
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 511034
Other: P10022
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Unterrichtswissenschaft
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 32 (1) Sequence Number: - Start / End Page: 38 - 57 Identifier: -