English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Bedeutung emotionaler Hinweisreize für den Erwerb und das Behalten von Wörtern bei Kleinkindern

Marinos, D., Friedrich, M., Schmitz, M., Klann-Delius, G., & Friederici, A. D. (2009). Die Bedeutung emotionaler Hinweisreize für den Erwerb und das Behalten von Wörtern bei Kleinkindern. In 35. Arbeitstagung Psychophysiologie und Methodik (pp. 45). Leipziger Universitätsverlag.

Item is

Basic

show hide
Genre: Meeting Abstract
Alternative Title : The impact of emotional cues on the acquisition and remembering of words in young children

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Marinos, Dana1, Author           
Friedrich, Manuela1, Author           
Schmitz, M., Author
Klann-Delius, G., Author
Friederici, Angela D.1, Author           
Affiliations:
1Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634551              

Content

show

Details

show
hide
Language(s):
 Dates: 2009
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 515563
Other: P11334
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: 35. Arbeitstagung Psychophysiologie und Methodik
Source Genre: Book
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: Leipziger Universitätsverlag
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 45 Identifier: -