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Datensatz

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  Challenges, innovations, and the growth of livestock marketing in northern Kenya

Mahmoud, H. A. (2006). Challenges, innovations, and the growth of livestock marketing in northern Kenya.

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Externe Referenzen

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Urheber

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 Urheber:
Mahmoud, Hussein Abdullahi1, Autor           
Affiliations:
1Department I, MPI for Social Anthropology, Max Planck Society, ou_907575              

Inhalt

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Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 2006
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 305345
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Titel: Pastoralists and the World Market: Problems and Perspectives
Veranstaltungsort: Leipzig
Start-/Enddatum: 2006-04-27 - 2006-04-29

Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle

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