English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Review

[Rezension] Keuschnigg, Marc: Das Bestseller-Phänomen: Die Entstehung von Nachfragekonzentration im Buchmarkt (Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2012)

MPS-Authors
/persons/resource/persons41241

Lutter,  Mark
Soziologie des Marktes, MPI for the Study of Societies, Max Planck Society;

External Resource
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)

KZfSS_64_2012_Lutter.pdf
(Publisher version), 298KB

Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Lutter, M. (2012). [Rezension] Keuschnigg, Marc: Das Bestseller-Phänomen: Die Entstehung von Nachfragekonzentration im Buchmarkt (Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2012). Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie, 64(4), 828-830.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-000E-74A0-0
Abstract
There is no abstract available