English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Der Übergang aus Lehrerperspektive: Deskriptive Ergebnisse

MPS-Authors
/persons/resource/persons139574

McElvany,  Nele
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

McElvany, N. (2010). Der Übergang aus Lehrerperspektive: Deskriptive Ergebnisse. In K. Maaz, J. Baumert, & C. Gresch McElvany Nele (Eds.), Der Übergang von der Grundschule in die weiterführende Schule - Leistungsgerechtigkeit und regionale, soziale und ethnisch-kulturelle Disparitäten (pp. 283-294). Bonn: BMBF.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-F459-8
Abstract
There is no abstract available