English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Journal Article

Zur Wirksamkeit familiärer Frühförderungsprogramme im Bereich Literacy - Ergebnisse einer Meta-Analyse

MPS-Authors
/persons/resource/persons139574

McElvany,  Nele
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Ressource
No external resources are shared
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

McElvany, N., Herppich, S., Van Steensel, R., & Kurvers, J. (2010). Zur Wirksamkeit familiärer Frühförderungsprogramme im Bereich Literacy - Ergebnisse einer Meta-Analyse. Zeitschrift für Pädagogik, 56(2), 178-192.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-F4B6-5
Abstract
There is no abstract available