English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Primäre und sekundäre soziale Herkunftseffekte beim Übergang in die Sekundarstufe I: Neutralisation sozialer Herkunftseffekte und Konsequenzen auf das Übergangsverhalten

MPS-Authors
/persons/resource/persons139647

Maaz,  Kai
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139777

Schroeder,  Sascha
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139514

Gresch,  Cornelia
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Maaz, K., Schroeder, S., & Gresch, C. (2010). Primäre und sekundäre soziale Herkunftseffekte beim Übergang in die Sekundarstufe I: Neutralisation sozialer Herkunftseffekte und Konsequenzen auf das Übergangsverhalten. In W. Bos, E. Klieme, & O. Köller (Eds.), Schulische Lerngelegenheiten und Kompetenzentwicklung: Festschrift für Jürgen Baumert (pp. 285-310). Münster: Waxmann.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-F5C0-7
Abstract
There is no abstract available