English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Thesis

Techniken der Behinderung : Der Lernbehinderungsdiskurs, die deutsche Sonderschule und ihre Auswirkungen auf Bildungs- und Berufsbiographien

MPS-Authors
/persons/resource/persons139713

Pfahl,  Lisa
Research Group Lack of Training, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
International Max Planck Research School on the Life Course (LIFE), Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Pfahl, L. (2009). Techniken der Behinderung: Der Lernbehinderungsdiskurs, die deutsche Sonderschule und ihre Auswirkungen auf Bildungs- und Berufsbiographien. PhD Thesis, Freie Universität Berlin.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-F65F-8
Abstract
There is no abstract available