English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Conference Paper

Bildungsaspiration vor dem Hintergrund der Zusammensetzung der Klasse und regionaler Strukturen: Einflussfaktoren auf die Wunschschulform im Anschluss an die Grundschule

MPS-Authors
/persons/resource/persons139514

Gresch,  Cornelia
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139647

Maaz,  Kai
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139574

McElvany,  Nele
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139379

Baumert,  Jürgen       
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Gresch, C., Maaz, K., McElvany, N., Baumert, J., & Kropf, M. (2009). Bildungsaspiration vor dem Hintergrund der Zusammensetzung der Klasse und regionaler Strukturen: Einflussfaktoren auf die Wunschschulform im Anschluss an die Grundschule. In W. Melzer, & R. Tippelt (Eds.), Kulturen der Bildung: Beiträge zum 21. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (pp. 364-365). Opladen: Budrich.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-F680-B
Abstract
There is no abstract available