English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Journal Article

Diagnostische Fähigkeiten von Lehrkräften bei der Einschätzung von Schülerleistungen und Aufgabenschwierigkeiten bei Lernmedien mit instruktionalen Bildern

MPS-Authors
/persons/resource/persons139574

McElvany,  Nele
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139777

Schroeder,  Sascha
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139523

Hachfeld,  Axinja
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139379

Baumert,  Jürgen
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

McElvany, N., Schroeder, S., Hachfeld, A., Baumert, J., Richter, T., Schnotz, W., et al. (2009). Diagnostische Fähigkeiten von Lehrkräften bei der Einschätzung von Schülerleistungen und Aufgabenschwierigkeiten bei Lernmedien mit instruktionalen Bildern. Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 23(3-4), 223-235. doi:10.1024/1010-0652.23.34.223.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-F893-2
Abstract
There is no abstract available