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Vergleichbarkeit von Abiturleistungen: Leistungs- und Bewertungsunterschiede zwischen Hamburger und Baden-Württemberger Abiturienten und die Rolle zentraler Abiturprüfungen

MPS-Authors
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Neumann,  Marko
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

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Nagy,  Gabriel
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

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Trautwein,  Ulrich
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

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Lüdtke,  Oliver
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)

MN_Vergleichbarkeit_2009.pdf
(Any fulltext), 516KB

Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Neumann, M., Nagy, G., Trautwein, U., & Lüdtke, O. (2009). Vergleichbarkeit von Abiturleistungen: Leistungs- und Bewertungsunterschiede zwischen Hamburger und Baden-Württemberger Abiturienten und die Rolle zentraler Abiturprüfungen. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 12(4), 691-714. doi:10.1007/s11618-009-0099-6.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-FABF-0
Abstract
There is no abstract available