English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Die Sekundarstufe I im Spiegel der empirischen Bildungsforschung: Schulleistungsentwicklung, Kompetenzniveaus und die Aussagekraft von Schulnoten

MPS-Authors
/persons/resource/persons139811

Trautwein,  Ulrich
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139644

Lüdtke,  Oliver
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139381

Becker,  Michael
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139687

Neumann,  Marko
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139684

Nagy,  Gabriel
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Trautwein, U., Lüdtke, O., Becker, M., Neumann, M., & Nagy, G. (2008). Die Sekundarstufe I im Spiegel der empirischen Bildungsforschung: Schulleistungsentwicklung, Kompetenzniveaus und die Aussagekraft von Schulnoten. In E. Schlemmer, & H. Gerstberger (Eds.), Ausbildungsfähigkeit im Spannungsfeld zwischen Wissenschaft, Politik und Praxis (pp. 91-107). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0024-FB86-6
Abstract
There is no abstract available