English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Thesis

Lehrerbeanspruchung und schulischer Unterricht : Zur Rolle von Unterrichtsüberzeugungen und Merkmalen der Unterrichtsgestaltung

MPS-Authors
/persons/resource/persons141560

Sameiske,  Steffen
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Sameiske, S. (2006). Lehrerbeanspruchung und schulischer Unterricht: Zur Rolle von Unterrichtsüberzeugungen und Merkmalen der Unterrichtsgestaltung. Diploma Thesis, Freie Universität Berlin.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-7D27-2
Abstract
There is no abstract available