English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Öffnung von Bildungswegen und Vergleichbarkeit von Leistungsniveaus: Zusammenfassung und Ausblick

MPS-Authors
/persons/resource/persons139811

Trautwein,  Ulrich
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139601

Köller,  Olaf
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139644

Lüdtke,  Oliver
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Trautwein, U., Köller, O., Lehmann, R., & Lüdtke, O. (2006). Öffnung von Bildungswegen und Vergleichbarkeit von Leistungsniveaus: Zusammenfassung und Ausblick. In Der Leistungsstand Hamburger Abiturienten: Vertiefende Analysen und ein Benchmark-Vergleich auf Grundlage der Studie "Aspekte der Lernausgangslage und der Lernentwicklung - Klassenstufe 13" (pp. 153-163). Hamburg: Behörde für Bildung und Sport.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-8115-5
Abstract
There is no abstract available