English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Die Schülerschaft an der Laborschule : empirische Befunde zum soziokulturellen Hintergrund und zu den Eingangsvoraussetzungen des PISA-Jahrgangs

MPS-Authors
/persons/resource/persons139828

Watermann,  Rainer
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139647

Maaz,  Kai
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139421

Brunner,  Martin
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Watermann, R., Maaz, K., & Brunner, M. (2005). Die Schülerschaft an der Laborschule: empirische Befunde zum soziokulturellen Hintergrund und zu den Eingangsvoraussetzungen des PISA-Jahrgangs. In R. Watermann, S. Thurn, K.-J. Tillmann, & P. Stanat (Eds.), Die Laborschule im Spiegel ihrer PISA-Ergebnisse: pädagogisch-didaktische Konzepte und empirische Evaluation reformpädagogischer Praxis (pp. 73-88). Weinheim: Juventa.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-8465-8
Abstract
There is no abstract available