English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Paper

Das wachsende Risiko, als "sonderpädagogisch förderbedürftig" klassifiziert zu werden, in der deutschen und amerikanischen Bildungsgesellschaft

MPS-Authors
/persons/resource/persons139720

Powell,  Justin J. W.
Research Group Lack of Training, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)

Arbeitsbericht_NWG_2_2004.pdf
(Any fulltext), 184KB

Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Powell, J. J. W. (2004). Das wachsende Risiko, als "sonderpädagogisch förderbedürftig" klassifiziert zu werden, in der deutschen und amerikanischen Bildungsgesellschaft. Working paper / Max-Planck-Institut für Bildungsforschung / Selbstständige Nachwuchsgruppe "Ausbildungslosigkeit: Bedingungen und Folgen mangelnder Berufsausbildung", 2004,2.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-8AA0-5
Abstract
There is no abstract available