English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Journal Article

Was lange währt, wird nicht immer gut: Zur Rolle selbstregulativer Strategien bei der Hausaufgabenerledigung

MPS-Authors
/persons/resource/persons139811

Trautwein,  Ulrich
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Trautwein, U. (2003). Was lange währt, wird nicht immer gut: Zur Rolle selbstregulativer Strategien bei der Hausaufgabenerledigung. Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 17(3/4), 199-209. doi:10.1024//1010-0652.17.3.199.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-8C61-3
Abstract
There is no abstract available