English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Thesis

Wahrnehmung von Unterricht : Übereinstimmung, Konstruktvalidität und Kriteriumsvalidität in der Forschung zur Unterrichtsqualität

MPS-Authors
/persons/resource/persons139433

Clausen,  Marten
Center for Sociology and the Study of the Life Course, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Clausen, M. (2000). Wahrnehmung von Unterricht: Übereinstimmung, Konstruktvalidität und Kriteriumsvalidität in der Forschung zur Unterrichtsqualität. PhD Thesis, Freie Universität Berlin.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-9925-6
Abstract
There is no abstract available