English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book

Theorie und Praxis der Curriculum-Entwicklung: ein Bericht über Wege der Curriculum-Reform in den USA mit Ausblick auf Schweden und England

MPS-Authors
/persons/resource/persons139559

Huhse,  Klaus
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)

Studien_Berichte_MPIB_013.pdf
(Any fulltext), 14MB

Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Huhse, K. (1968). Theorie und Praxis der Curriculum-Entwicklung: ein Bericht über Wege der Curriculum-Reform in den USA mit Ausblick auf Schweden und England. Berlin: Max-Planck-Institut für Bildungsforschung.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-A6A2-1
Abstract
There is no abstract available