日本語
 
Help Privacy Policy ポリシー/免責事項
  詳細検索ブラウズ

アイテム詳細


公開

学術論文

Die Messung der Fernsehnutzung als Voraussetzung eines Marktanteilsmodells zur Kontrolle der Medienkonzentration

MPS-Authors
/persons/resource/persons183106

Engel,  Christoph
Max Planck Institute for Research on Collective Goods, Max Planck Society;

External Resource
There are no locators available
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
フルテキスト (公開)
公開されているフルテキストはありません
付随資料 (公開)
There is no public supplementary material available
引用

Engel, C. (1995). Die Messung der Fernsehnutzung als Voraussetzung eines Marktanteilsmodells zur Kontrolle der Medienkonzentration. Zeitschrift für Urheber- und Medienrecht, 39, 653-666.


引用: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0028-7162-9
要旨
要旨はありません