English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Journal Article

Das kommerzielle Engagement der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten unter Marktbedingungen. Inhalt und wettbewerbsrechtliche Relevanz des Marktkonformitätsgebots im Rundfunkstaatsvertrag

MPS-Authors
/persons/resource/persons183165

Lüdemann,  Jörn
Max Planck Institute for Research on Collective Goods, Max Planck Society;

External Ressource
No external resources are shared
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Lüdemann, J. (2014). Das kommerzielle Engagement der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten unter Marktbedingungen. Inhalt und wettbewerbsrechtliche Relevanz des Marktkonformitätsgebots im Rundfunkstaatsvertrag. Zeitschrift für Urheber- und Medienrecht, 58, 187-195.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0028-74D8-7
Abstract
There is no abstract available