English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Monograph

Die anlehnende vergleichende Werbung im deutschen und französischen Wettbewerbs- und Markenrecht - eine rechtsvergleichende Untersuchung unter Berücksichtigung der einschlägigen EG-Richtlinien

MPS-Authors

Peschel,  Andreas
MPI for Innovation and Competition, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Peschel, A. (1996). Die anlehnende vergleichende Werbung im deutschen und französischen Wettbewerbs- und Markenrecht - eine rechtsvergleichende Untersuchung unter Berücksichtigung der einschlägigen EG-Richtlinien. Köln: Heymanns.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0028-F4CE-8
Abstract
There is no abstract available