English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Thesis

Lernen gegen das Vergessen - Nutzen und Potenziale digitaler Anwendungen zum Erhalt kognitiver Fähigkeiten im höheren Lebensalter: Kognitives Training und ein Videospiel im Vergleich

MPS-Authors
/persons/resource/persons191498

Roßbach,  Dina
Center for Lifespan Psychology, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Roßbach, D. (2015). Lernen gegen das Vergessen - Nutzen und Potenziale digitaler Anwendungen zum Erhalt kognitiver Fähigkeiten im höheren Lebensalter: Kognitives Training und ein Videospiel im Vergleich. Diploma Thesis, Universität Potsdam.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0029-D24A-2
Abstract
There is no abstract available