English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Journal Article

Die Bezugsnormorientierung von Mathematiklehrkräften am Ende der Sekundarstufe I: Konvergenz verschiedener Messverfahren und Wirkung auf motivational-affektive Aspekte des Mathematiklernens und Leistung

MPS-Authors
/persons/resource/persons139379

Baumert,  Jürgen       
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)

id10000476.pdf
(Publisher version), 295KB

Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Fischbach, A., Brunner, M., Krauss, S., & Baumert, J. (2016). Die Bezugsnormorientierung von Mathematiklehrkräften am Ende der Sekundarstufe I: Konvergenz verschiedener Messverfahren und Wirkung auf motivational-affektive Aspekte des Mathematiklernens und Leistung. Journal for Educational Research Online, 7(3), 3-27. Retrieved from http://www.j-e-r-o.com/index.php/jero/article/view/608.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002A-241B-5
Abstract
There is no abstract available