English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Große Kinder und ihre Entwicklungsaufgaben: Handelnde Subjekte zwischen Schuleintritt und Jugendalter

MPS-Authors
/persons/resource/persons139610

Krappmann,  Lothar
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Krappmann, L. (2016). Große Kinder und ihre Entwicklungsaufgaben: Handelnde Subjekte zwischen Schuleintritt und Jugendalter. In C. Förster, E. Hammes-Di Bernardo, M. Rißmann, & S. Tänzer (Eds.), Pädagogische Lebenswelten älterer Kinder: Zwischen Anspruch und Wirklichkeit (pp. 12-16). Freiburg i. Br.: Herder.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002B-7E96-3
Abstract
There is no abstract available