English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Thesis

"Der Frosch war so in ein Dose drin. Und danach wollte er wieder raus. Er ist rausgegangen.": Der Einfluss einer Sprachfördermethode auf die Entwicklung der narrativen Fähigkeiten bei bilingualen Vorschulkindern

MPS-Authors
/persons/resource/persons216145

Walther,  Anna
Max Planck Research Group Reading Education and Development (REaD), Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Walther, A. (2017). "Der Frosch war so in ein Dose drin. Und danach wollte er wieder raus. Er ist rausgegangen.": Der Einfluss einer Sprachfördermethode auf die Entwicklung der narrativen Fähigkeiten bei bilingualen Vorschulkindern. Master Thesis, Universität Potsdam, Berlin.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0000-AFFC-0
Abstract
There is no abstract available