English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Thesis

Der Einfluss schulischer Kontextbedingungen auf die Leistungsentwicklung in Französisch als Fremdsprache: Eine mehrebenenanalytische Untersuchung in der deutschsprachigen Schweiz

MPS-Authors
/persons/resource/persons139687

Neumann,  Marko
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Neumann, M. (2006). Der Einfluss schulischer Kontextbedingungen auf die Leistungsentwicklung in Französisch als Fremdsprache: Eine mehrebenenanalytische Untersuchung in der deutschsprachigen Schweiz. Master Thesis, Humboldt-Universität zu Berlin, Berlin.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0001-6D20-1
Abstract
There is no abstract available