English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Die offene Gesellschaft: Leitvorstellung oder Notlösung? Plädoyer für eine realistische Ordnung des Lernens in der Schule

MPS-Authors
/persons/resource/persons139459

Edelstein,  Wolfgang
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Edelstein, W. (1995). Die offene Gesellschaft: Leitvorstellung oder Notlösung? Plädoyer für eine realistische Ordnung des Lernens in der Schule. In Deutsche Gesellschaft für Bildungsverwaltung (Ed.), Lernen in einer offenen Gesellschaft: Vom 15. bis 17. September 1994 in Bayreuth (pp. 65-83).


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0002-4A1C-D
Abstract
There is no abstract available