English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Contribution to Collected Edition

Lernprozesse: Probleme der Akzeptanz von TA bei politischen Entscheidungsträgern

MPS-Authors
/persons/resource/persons41250

Mayntz,  Renate
Wissenschaft, Technik und Innovationssysteme, MPI for the Study of Societies, Max Planck Society;

External Resource
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Mayntz, R. (1986). Lernprozesse: Probleme der Akzeptanz von TA bei politischen Entscheidungsträgern. In M. Dierkes, T. Petermann, V. von Thienen, & Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (Eds.), Technik und Parlament: Technikfolgen-Abschätzung: Konzepte, Erfahrungen, Chancen (pp. 183-203). Berlin: Edition Sigma.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0003-1CED-4
Abstract
There is no abstract available