English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Thesis

Zur Bedeutung professioneller Handlungskompetenz von Lehrkräften für die Qualität von Unterricht: Expertise und Überzeugungen im Kontext verständnisvollen Lehrens und Lernens von Mathematik

MPS-Authors
/persons/resource/persons139386

Besser,  Michael
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Besser, M. (2013). Zur Bedeutung professioneller Handlungskompetenz von Lehrkräften für die Qualität von Unterricht: Expertise und Überzeugungen im Kontext verständnisvollen Lehrens und Lernens von Mathematik. PhD Thesis, Freie Universität Berlin.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0003-ED98-7
Abstract
There is no abstract available