日本語
 
Help Privacy Policy ポリシー/免責事項
  詳細検索ブラウズ

アイテム詳細


公開

書籍の一部

Möglichkeiten, TIMSS als Basis für die Schuldiagnostik und Schulentwicklung zu nutzen [Ways of using TIMMS as a basis for school assessment and school development]

MPS-Authors
/persons/resource/persons139811

Trautwein,  Ulrich
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons139601

Köller,  Olaf
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
There are no locators available
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
フルテキスト (公開)
公開されているフルテキストはありません
付随資料 (公開)
There is no public supplementary material available
引用

Trautwein, U., & Köller, O. (2001). Möglichkeiten, TIMSS als Basis für die Schuldiagnostik und Schulentwicklung zu nutzen [Ways of using TIMMS as a basis for school assessment and school development]. In E., Klieme, J., Baumert, P., Baptist, W., Blum, W., Bos, J., Doll, S., Knoll, O., Köller, M., Prenzel, H., Schecker, G., Schümer, U., Trautwein, & R., Watermann (Eds.), TIMSS - Impulse für Schule und Unterricht (pp. 105-120). Bonn: Bundesministerium für Bildung und Forschung.


引用: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0003-EE41-8
要旨
要旨はありません