English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Der Interpret als Autor: Bemerkungen zum Phänomen multipler Autorschaft am Beispiel von Schönbergs Pierrot lunaire in der Inszenierung Christoph Marthalers

MPS-Authors
/persons/resource/persons242374

Bork,  Camilla
External, Max Planck Institute for the History of Science, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Bork, C. (2017). Der Interpret als Autor: Bemerkungen zum Phänomen multipler Autorschaft am Beispiel von Schönbergs Pierrot lunaire in der Inszenierung Christoph Marthalers. In H. Danuser, M. Kassel, & Paul Sacher Stiftung (Eds.), Wessen Klänge? Interpretation und Autorschaft in neuer Musik (pp. 69-90). Mainz: Schott.


Cite as: http://hdl.handle.net/21.11116/0000-0005-0BD5-F
Abstract
There is no abstract available