English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Das Spiel von Nähe und Distanz: Werbung um Beziehungen und Meinungen im journalistischen Feld Nordindiens

MPS-Authors
/persons/resource/persons247498

Rao,  Ursula
Department 'Anthropology of Politics and Governance', MPI for Social Anthropology, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Rao, U. (2002). Das Spiel von Nähe und Distanz: Werbung um Beziehungen und Meinungen im journalistischen Feld Nordindiens. In H. Willems (Ed.), Die Gesellschaft der Werbung: Kontexte und Texte; Produktionen und Rezeptionen; Entwicklungen und Perspektiven (1. ed., pp. 265-282). Wiesbaden: Westdeutscher Verlag.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0006-61E7-8
Abstract
There is no abstract available