English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Paper

Erziehungswissenschaft - eine heterogene Disziplin? Zur These der prägenden Wirkung der Herkunftsdisziplin bei Hochschullehrern des Fachs Pädagogik

MPS-Authors
There are no MPG-Authors in the publication available
External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)

D_90_586.pdf
(Any fulltext), 2MB

Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Tasche, K. G. (1990). Erziehungswissenschaft - eine heterogene Disziplin? Zur These der prägenden Wirkung der Herkunftsdisziplin bei Hochschullehrern des Fachs Pädagogik. Max-Planck-Institut für Bildungsforschung / Beiträge aus dem Forschungsbereich Schule und Unterricht, 32.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000A-54E6-4
Abstract
There is no abstract available