English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Die Hochschulbibliothek als Lernort: Zugänge und Befunde einer ethnografischen Nutzungsforschung

MPS-Authors
/persons/resource/persons135666

Schoof,  Kerstin
Scientific Services, Max Planck Institute for Empirical Aesthetics, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Schoof, K. (2022). Die Hochschulbibliothek als Lernort: Zugänge und Befunde einer ethnografischen Nutzungsforschung. In D. Meyer, J. Reuter, & O. Berli (Eds.), Ethnografie der Hochschule: Zur Erforschung universitärer Praxis (pp. 151-172). Bielefeld: transcript.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000A-FF22-1
Abstract
There is no abstract available