English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Thesis

Schule und Schulleitung in der Migrationsgesellschaft: Eine Mixed-Methods-Studie zum schulischen Umgang mit migrationsbedingter Diversität

MPS-Authors
/persons/resource/persons300348

Tarnowski,  Agnes Maria
International Max Planck Research School on the Social and Political Constitution of the Economy, MPI for the Study of Societies, Max Planck Society;
Institut für Soziologie und Sozialpsychologie, Universität zu Köln, Germany;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Tarnowski, A. M. (2024). Schule und Schulleitung in der Migrationsgesellschaft: Eine Mixed-Methods-Studie zum schulischen Umgang mit migrationsbedingter Diversität. PhD Thesis, University of Cologne, Cologne.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000F-9867-2
Abstract
There is no abstract available