English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Talk

9-Monatige lernen Handlungs-Effekt-Kontingenzen durch Beobachtung und nutzen die Informationen für ihre eigene Handlungssteuerung

MPS-Authors
/persons/resource/persons19774

Klein,  Annette
Research Group Infant Cognition and Action, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

/persons/resource/persons19697

Hauf,  Petra
Department Psychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

/persons/resource/persons19533

Aschersleben,  Gisa
Research Group Infant Cognition and Action, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Klein, A., Hauf, P., & Aschersleben, G. (2005). 9-Monatige lernen Handlungs-Effekt-Kontingenzen durch Beobachtung und nutzen die Informationen für ihre eigene Handlungssteuerung. München. 2005-12-08.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0010-9943-0
Abstract
There is no abstract available