English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Talk

Die Bedeutung emotionaler Hinweisreize für den Erwerb und das Behalten von Wörtern bei Kindern im Alter von 14, 20 und 26 Monaten

MPS-Authors
/persons/resource/persons19841

Marinos,  Dana
Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

/persons/resource/persons19645

Friedrich,  Manuela
Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

/persons/resource/persons19643

Friederici,  Angela D.
Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

Locator
There are no locators available
Fulltext (public)
There are no public fulltexts available
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Schmitz, M., Marinos, D., Friedrich, M., Klann-Delius, G., & Friederici, A. D. (2009). Die Bedeutung emotionaler Hinweisreize für den Erwerb und das Behalten von Wörtern bei Kindern im Alter von 14, 20 und 26 Monaten. Talk presented at 51. Tagung experimentell arbeitender Psychologen (TeaP). Jena, Germany. 2009-04-01 - 2009-04-01.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0010-AA00-A
Abstract
There is no abstract available